Sunday 30 June 2013

RED VELVET KEK DENGAN HIASAN BADUT

Seminggu yang sibuk dengan kerja-kerja di pejabat, berbengkel dan program jabatan. Dek kerana kesibukan yang melampau, saya keletihan dan demam dibuatnya. Dalam kesibukan yang tidak dapat dielakkan, ada pula permintaan dari adik saya supaya membuatkan kek untuk harijadi anak gadis kecilnya Suhada. Tak sampai hati untuk berkata tidak, kena pula Suhada memang manja dan keletah dengan saya. 

Kek red velvet pilihan Suhada, sebab dia memang penggemar kek tersebut. Siap berpesan awal-awal lagi, krim cheese nanti tak mahu ada perisa lemon. Ok kklah Suhada, sibuk dan tak sihat macamana pun Umi  (panggilan Suhada pada saya) gagahkan juga.
Inilah hasilnya, red velvet untuk harilahir Suhada yang ke -7.

 Mulanya risau juga Suhada tak suka hiasan badut ni. Tapi bila saya whats app photo keknya yang dah siap dengan patung badut ni, alhamdulillah dia suka dan happy dengan keknya.

Kek red velvet seberat 2.1 kg dengan cream cheese frosting


HAPPY BIRTHDAYA SUHADA.
Semoga menjadi anak yang solehah, membesar dengan sihat dan cantik.
Umi loveeee UUU...

No comments:

Post a Comment