Monday 24 November 2014

PETUA MISS V KEMBALI GADIS

Ketakutan bagi seorang wanita adalah masalah miss v yang semakin kurang menyengat. Bimbang kalau-kalau en suami berpaling arah. Apatah lagi apabila telah melahirkan anak, usia semakin meningkat, miss v dah tak sama seperti mula-mula berkahwin. Petua di bawah merupakan amalan yang saya perolehi dari nenek saudara saya (al fatihah untuk beliau) yang merupakan bidan kampung. Kebetulan depan rumah arwah nenek dulu, ada sebatang pokok inai yang rendang. Masa remaja, saya memang suka ke rumahnya sebab suka menumbuk daun inai untuk dipakai di jari. 


Rupa-rupanya daun inai bukan saja untuk memerahkan kuku dan rambut, ianya juga boleh dijadikan bahan utama; untuk mengetatkan miss v secara alami.


BAHAN-BAHAN: 

1. Daun inai 

2. Daun pegaga 

3. Daun limau purut 

4. Pinang muda 


CARA-CARANYA:


Tumbuk kesemua bahan di atas untuk mendapatkan airnya yang pekat (boleh ditambah sedikit air jika perlu). Tapis. Gunakan air campuran bahan di atas untuk miss v. Caranya, celup  cotton bud/jari anda di dalam cecair berkenaan, dan oleskan di dalam lubang miss v. 


# NOTA ; perlu diingatkan bahan tersebut hendaklah disimpan di dalam peti ais kerana tiada sebarang pengawet dan boleh tahan untuk penggunaan seminggu.


Lakukan setiap hari selepas mandi petang sehingga anda puas dengan hasilnya. InsyaAllah, kalau selalu mengamalkannya , miss v akan kembali ketat seperti dara:) 


SELAMAT MENCUBA. Bila dah cuba , baru tahu kesan Urmmmhpppnya....


No comments:

Post a Comment